Merhaba kızlar dün kalp atısı dinlemek için gittim 7+2 yim dha önceki ultrason kontrolume göre..bn o muhtesem sesi duymayı beklerken dr. Kesenin şeklinin düzensizleştiğini bebek var ama kalp atısının olmadıgını söyledi ayrıca kese iki haftada cok az büyümüş 7+2 olması gerekirkn 6+2 cıktı ölcümde ve salı gününe kdr düzelmezse kürtaj dedi çok üzgünüm. Benim gibi kese şeklinde bozukluk yada düzensizlik olup normale dönen varmı🙏