Ozdmrkbraa 0101sevo doktora göre değişiyor kuzum benim doktorum 12.hafta da ihtimal söylemek istemedi boşa heveslendirmeyim dedim bu hafta gittiğimiz de öğrenicez inşallah 16+2 de gitmeyi düşünüyorum 🤭
Mervemelih 0101sevo canım erkek bebekte cinsiyet belli oluyor hemen benim 13+1 de söyledi ikili tarama testi yaparken direk pipiyi gösterdi 😀
Ozdmrkbraa 0101sevo açıkçası ben söylemediğine sevindim bile şimdi bana yüzde ihtimal verip bişey diyecek sonra gidicem belki başka diyecek en iyisi bekleyip Daha net sonuç almak dedim 15+2 deyim çok şükür 🐣🤭