Çok çok iyi bir doktor cinsiyetini pat diye söylüyor , muayeneleri çok iyi yalnız doktor saat 5 e kadar kadar orada başka hastaneye de gidiyor çünkü canım , ve birde muayene gideceksen erken git çünkü çok bekliyorsun 😇 zaten telefondan randevu almak yok oraya gidince alıyorsun