Mhtpctn Kızlar 115 kıloyla hamıle kaldım baya kılolu hamıle kalanlardanım . Karnım ıllakı cıkmıstır ama kendı gobegım oldugu ıcın anlamıorum ama midem asırı çıktı hıc bu kadar yoktu neden byle oldu acabaa
Duru999 Mhtpctn Salam. benimde midem karnimdan onde gidiyor😅 benimde gobusum vardi. Simdi biraz sertlesmis ordan biliyorum bebek var diye😊
Mhtpctn Duru999 ahha aynen cnm bende oyle sertlestıgı nı anladıgım zaman dıyorum bebek var dıe . Sende mı kılolu hamıle kalanlardansın kacıncı haftaa
Duru999 Mhtpctn 65 kq kaldim. Allahin izniyle yarin 15 olucaz. Sadece boyum kucuk ve etliyim. Gobusumda baya var😅 yani 65 deglde daha cok gosteriyorum.
Mhtpctn Duru999 oo benm yanımda hıc bısey 65 🥰sağlıklı olalım bebeklerımız sağlıklı olsun da gerısı onemlı degıll