Canım bende başlık açmayı düşünüyordum tam sen yazmışsın. Bende bugün ölçtürdüm 26. Haftamdayım, sınır 140 mış benim 144 çıktı. Pazartesi tekrar daha yüksek oranda şekerli su içicem tekrar bakıcaklar. İnşallah seninde düşer rahat ve sağlıklı bir doğumun olur, hepimizin öyle olur inşallah 🙏🏻. Mesela diyetisyene gittin ya neleri yasaklıyor veya ne ye diye öneriyor?