Kızlar şuan 25+5 günlük hamileyim bugün kontrole gittiğimde doktor boyuna 32 cm kilosuna 800gr dedi ama daha fazla olmasını bekleriz biz bu zamanlarda dedi oyüzden beslenmene dikkat et yemen lazım dedi bende bu ay sadece 700 gr almışım normalmi sizce sizdede böyle olan varmı