Cansucasalin Kızlar meraba 16+3 gebeyim su gibi akıntım oluyor bazen de nadiren de olsa beyaz kokusuz pıhtı tarzında akıntım oluyor ama rengi beyaz ve kokusuz yaşayan oldu mu bumu ?
Zeynep-12 Cansucasalin evet canım oldu 38 haftalık oldum daha da akıntı geliyor normal birşey ama içini rahatlatmak istiyorsan doktoruna danış
Mrana Cansucasalin 15+0 haftalığım bendede oluyor bazen su gibi akıntı bazen küf renginde yeşil pıhtı şeklinde akıntı oluyor doktorum ornisid fort verdi onu kullanıyorum ama insanın içinde bi korku oluyor bebeğim etkilenirmi diye 😞
Cansucasalin Zeynep-12 canım benım kafamı bozan pıhtı şeklinde beyaz akıntı olması onun harici bir sorun yok ama Yine de doktoruma danışacağım ☺️
Cansucasalin Mrana yaa canım benım😌 doktorun verdıgı bir ilaç ise sıkıntı olmaz düzenli kullan iyi olursun inşAllah ama bu akıntıdan bebek etkileniyor mu hiç bilmiyorum bende merak ettim şimdi😒