Arkdaşlar 6 haftalık gebeyim ve doyor yumurtalığımda 5cm kist oldğunu söyledi, gebe kalmadan 4 ay once kontrole gittiğimde herhangi bir kistim yoktu? Doktorum görünce bebek olması için tesavimi oldun, ve tedavi için birakç ilaç ismi söyledi onları kulandımmı diye sordu ama ben herhangi bir tedavi olmadım, ve ilaç kullanmadım sadece3 ay önce doktorumun verdiği folikasit içerikli ilacı kullandım, gebelikte yumurtalık kisti olan var mı? Endişelenmelimiyim 1 hafta sonra kontrole gidicem tekrarden kontrol yapacak doktor hanım inşallah kaybolmuştur 😞😞😞