edaelifokmn doğuma giriyor ama gece olursa nasıl olur onu bilmiyorum sorarsınız bi giderseniz muayenelerde çok ilgili her sorunuza gayet sakin cevap veriyor ben çok memnundum ama taşıdığım için artık ona devam edemiyorum bende doktor arıyorum şuan 😀 kartını vermişti ama orda numarası yazıyor muydu hiç hatırlamıyorum