tk95 Angels21 inşallah hayırlısıyla olur canım. Bende iğne kullanıyorum ilk günüm bakalım daha sonra transfer olacak
Ayse355 Hayırlı olsun benimde ilk transferim 1 Temmuz da oldu dualarım seninle Rabbim evladını kucağına aldığın günü en yakın zaman da göstersin. 🙏🏻
Angels21 Wonderanne inşallah Allah herkesin gönlüne göre versin tüp bebek zor bi süreç iğne ilaçları geçtim psikolojik olarak çok sıkıntı ama herşeye rağmen güçlü kalmaya çalışıyorum ♥️
Ysmn0605 Angels21 bende nisan ayinda novafertilde yaptırdım suan 4 ayliyiz insallah hayirlisiyla güzel sonuclar alirsiniz🤲