Polat46 kuzum ben 12+1 de gittim doktor büyük ihtimal erkek dedi ama bebeğim önden gidiyormuş 13+5 le uyumluymus. Ama bidaki ay daha net daha kesin bisiy söylerim dedi. Tahmin edilmesi daha kafa karıştırıcı aslında belli olunca söylese daha iyi oluyor şimdi oğlum dicek oluyorum ya kızsa diye demek istemiyorum 😁