Mavilipembeli benim doktorum yaptırmasan da olur gerek yok demişti 2. Dozu, virüsün patladığı zamandı tam. Aile hekimliğindeki hemşire yaptı 1 ay gecikmeli olarak. Sağlık Bakanlığı biri doğumdan sonra olmak üzere 3 doz olarak yapılmasını istiyor dedi. Yaptırmayacaktım ama öylelikle yaptırdım. İlk dozda çok ağrım olmuştu 2. De o kadar zorlanmadım Allahtan.