Merhaba bende 5+2 hamileyim kendisinin sevecenliğini yaklaşımının çok güzel olduğunu ve detaylı muayene ettiğine dair çok methini duydum bende kendisine gideceğim
fakat birşey sormak istiyorum Tuba hanım doğumlarını ada tıp merkezinde mi yapıyor yoksa bağlı olduğu bir hastane var mı acaba 🤗