Mamyr Kızlar 3 4 kere test yaptim pozitif erken gebelik testinde gördüm sonra adet oldum kan vermedim kimyasallı oldu acaba şubat ayında kimyasal geçirmiştim neden bole oluyo başına gelen varmi
Anneolmayahasret Mamyr kan verin bence hemen iki gun sonrada tekrar edin kan testini.. kimyasal.oldugunu kan vermeden bilemezsiniz eger kimyasal degilse onlem almaniz lazim
Berrin3112 Hic korkmayin 5 bucuk yillik evliyim 2 kez gecirdim kimyasal gebelik. Cok uzulmustum yipranmistim. Ama genelde kadinlarda gorulurmus adetle birlikte duser tekrar bebeginiz olur korkmayin 🙏
Mamyr Berrin3112 inşallah sağlıklı bir gebeliğim olur neden oluyo bu acaba ttutunamiyomu bendemi kaynaklı anlamıyorum
Berrin3112 Oluyor hic korkmayin bide bunu psikolojik hale getrmeyin o yeterli. Ve bol bol b12 folik asit destegi alin :)