Burcuyyy Kızlar çok kötü yanmam var yerimde duramıyorum kaç gündür çok belim ağrıyordu ama geçiyordu birden bi yanma başladı ya napmam lazım
Burcuyyy Burcuyyy özellıkle idrarımı yaptıktan sonra çok sızlıyor en son bir hafta önce tahlil yaptırdım hiç bişey yoktu
Meryempalabyk Burcuyyy benimde aynı :(( 21 haftalıgız ama napcagmı blmyrm travazol kullanmıstım daha önce yine kullanıcam büyük ihtmlle
Gulsahim Burcuyyy canım geçmiş olsun idrar yolu olmuşsundur bazen görünmüyor bile. Bide cinsel ilişki sonrası brnin günlerce yanardı o haftalarda bazen Hormonlardan da oluyor rahim grnişlemesinden de olabilri. Brn bu durumda direk acile gidiyordum eşime de söyleyip bence Bi git doktorun görsün
Burcuyyy Gulsahim dayanılmicak gibi yim kasığım belim çok ağrıyor sızı gibi acile gitmek istiyorum ama alttan bakarlar diye çok korkuyorum
Gulsahim Burcuyyy baksınlar git canım bişey olmaz hamileliğimiz boyunca da doğum dada bakacaklar… Utanma çekinme bebek bekliyoruz bak hepimiz yavrularımızın iyiliği için. Sen git
Gulsahim Burcuyyy aynen canım benşm riske atma doktorlar çübkü daha iyi biliyorlar. Ben geçende gittim yine 6 gün ilaç kullandım geçti.. Bol bol su iç ama uyanır uyanmaz sürekli su iç ki enfeksiyonun doğada atılsın.. Geçmiş olsun canım
Meleksss Bel agrılarım bir haftadır vardı dün akşamda tuvaletten sonra bir yanma bir ağrıma leke de gelir gibi oldu şuan yanmam çok bel agrılarım geçti ama 23 haftayız bizde akşam gidicem acile bende
Burcuyyy Meleksss sürekli beyaz akıntım olurdu ama takmazdım ya sizede çok geçmiş olsun sürekli idrar isteğim var buda mi enfeksyon belirtisi acaba
Meleksss Burcuyyy bilmiyorum ki canım ben şu çok içtiğimden çok oluyor tuvalet ihtiyacım ama yanma şuan ve her an var otururken halen
Ebrulig Burcuyyy benimde olmuştu çok sık iç çamaşırı değiştirince geçti. Bedenim büyüdüğünden hem iç çamaşır sayım azaldı hemde çok sık değiştirdiğimden haftada 2 posta sadece onları yıkıyorum🤣 Ama çok rahatladım
Burcuyyy Ebrulig yeterki geçsin de herşeyi yaparım eşim 5 de gelicek dayanamıyorum ağrıya sürekli de toplanıyor bebek
Burcuyyy Meleksss benim ilk zamanlarda olmuştu enfeksyon yanma çok olmamıştı bel ve kaşık ağrısı olmustu şimdi her ikiside