Merhaba arkadaşlar 38+2 günlük hamileyim , son bir haftadır bacaklarımda şiddetli ağrı ve uykusuzluk var. Doktoruma dile getirdim fakat normal olduğunu söyledi boyum 1.70 kilom 67 hani öyle aşırı kilo filan almadım bugüne kadar sorunsuz bi gebelik yaşadım. Nedeni ne olabilir acaba ? Aranızda benim gibi bacak ağrısı ve uykusuzluktan şikayetçi olan var mı ?( bu arada Mardin’de yaşıyorum aşırı sıcak fakat evimiz klimalı uykusuzluğum socaktan değil)