okroya Elisah hiç bilmiyorum ilk defa sizden duydum :) eşim gökçen ece İstedi ben elizan istiyodum kız için ama anlamı dini ve biraz ağır geldi emin olamadım ama kulağa çok hoş geliyor elizan 😍
Homeless20 SemihaDmn erkek olursa eşimin babasının adını ismail koyacağız kız olursa laçin düşünüyoruz
Damladmrpnc Bizim de ikinci oğluşumuz olacak inşallah başta barlas düşündüm ismini kime desem çok kaba diye diye beni soğuttu şimdi ise doruk,aren ya da Pamir düşünüyorum 🤔
elcinsadem Bizim de kızımız oluyor inşallah 🥰 Ben Sadem , eşim Elçin istedi. Baba kız arasına girmemeye karar verdim . Elçin olacak o nedenle ismimiz 🍓❤️