Hiç hissetmiyorum. Elimi koyup sessizlikte bekleyince zar zor çok hafif kıpraşmalarını hissediyorum. O şekilde içimi rahatlatıyorum. Hissedebileceğim kıpraşmaları yok. Birde hıçkırık tutunca hissediyorum. Çok çok azaldı çok minik hareketler oda dikkatli olursam hissediyorum. Sizinde öyle mi?