Deri Kızlar 3 gün önce 2 gün peş peşe karın ve sırt ağrım vardı, ve 2 gündür mide bulantım kesildi. Benim gibi olanlar varmı acaba?
7Mayyyyy Deri benimde bu sabah belim çok ağrıdı sağ kasığımdada iki gündür hafif ağrı vardı sabahta tuvaletimi yaptıktan sonra iç çamaşırıma hafif açık kahve leke değdi hemen doktora gittik bebeğim iyi çok şükür ama doktorum proluton iğne verdi progesteron zaten kullanıyordum 200 mg olana yükseltti. 3 saatlik yola gidecektim izin vermedi kese etrafında herhangi bir kanama yok ama riske atmayalım dedi bence ihmal etme ve doktora git canım.
Gulgul93 Deri bende öyleydim canım halada ara ara belim ve kasıklarım ağrıyor belirtilerimde gitti kontrolüm pazartesi günü bakalım nasıl bebiş
Sanslikedi17 Deri 9+6 yım bende arada sırt ağrım oluyor ama ben miğdemden dolayı diye düşünüyorum birda kasıklarım bugün genişliyor gibi iki taraftada baskı var
Deri 7Mayyyyy bende salı günü 4 saatlik yolculuk yapdım ama saat başı durup yürüyordum, salı ve çarşamba baya ağrım oldu ağrı kesici kullandım, dünden beri bulantım azaldı benim kanamam lekem hiç yok olmadı. 3 kayıbım var benim hep kalpleri durdu
Deri Gulgul93 benim 2 gün ağrım oldu o kadar daha da hiç ağrım olmadı aşırı kötü bulantılarım vardı ama azaldı bu 2 gündürde hiç bulantım yok 3 kayıbımda var kalpleri durdu hep. Çarşamba randevumuz var ama biraz stresse gitdim bugün
7Mayyyyy Deri benimde önceki gebeliğimde kalbi durdu tüm tahliller yapıldı patalıjiye gitti herhangi bir şey tespit edilmedi . Pıhtılaşma vs sorunum da olmamasına rağmen gebelik başından beri coraspirin de kullanıyorum. Bence bir doktora görün canım için rahat etsin. Kızım 7 yaşında yazlığa gidecektik tam yola çakmadan doktora gittik hevesi kursağında kaldı ama bebeğin sağlığı da önemli o yüzden için rahat etsin git bir doktora canım.
Gulgul93 Deri benimde ilki kalp durması yüzündn kürtajla alındı şimdi bende çok korkuyorum pıhtılaşma testi falanda yaptırmadım
Deri Sanslikedi17 ben bugün çok iyiyim maşaallah sadece biraz göğüsüm ağrıyor o kadar ağrılarım bulantım yok 2 gündir hiç sıfır umarım bu 4. Kayıbım olmaz🙏🏻
Deri 7Mayyyyy bende kan pıhtısı çıkdı gebeliğim başladığından beri enoxparin 4000 kullanıyorum sabah akşam. Çarşamba randevum var zaten artık beklerim yapcak birşey yok
Sanslikedi17 Deri benimde öyle oluyor ara ara elim hep göğsümde oluyor acıyorlarmı diye miğdem ağrıyınca mutlu oluyorum hatta. Seni çok iyi anlıyorum bende öyle kaybettim bebeiğimi gebelik belirtileri kaybolucak diye korkuyorum.
Deri Sanslikedi17 aynennn vicudumu çok dinliyorum göğüsüme elliyorum ağrı varmı bazen olmuyor deli oluyorım 🥺 Allahım yar ve yardımcımız olsun İnşaallah sağ salim sağlıkla kucaklaeımıza alırız🙏🏻