Ftmnrmst ben promotil women kullandim.hergun.esime tedaviye baslarken ben de ona basladim.pahali bi takviye ama soyle birsey var.4 ayda toplamda 3 bin harcadik takviyelere.tup bebek en az 10 bin.bence ameliyat vs demeden onlara sans verin.benim gitmedigim diyetisyen kalmadi.3 kg veriyorum ve sonra aylarca duruyordu,veremiyordum.anliyorum sizi