Nihall23 Benim kız artık yavaştan ben burdayım diyo galiba siz ne alemdesiniz 😍 resim atmayı bilmiyorum bilsem aticam🤦♀️
Mvlildz Nihall23 23+4 olduk bizde kıpır kıpır hiç durmuyor kızım 🤩🐣 göbeğimde belli ediyor iyice artık kendini ama çok şükür yırtığım falan yok şimdilik 🤗
Sevi01 Nihall23 bende 24 haftalığım artık karnım baya belirgin kızım da kıpır kıpır maşallah hem hissediyorum bazen de görüyorum 🥰 çatlağım hiç yok günde bi defa Hindistan ceviZi yağı sürüyorum son aylarda da lierac kullanacam bu arada 4 kilo aldım
Turkerg Benim de 22.haftadayiz baya cikti artik, karnimda kasinmalar gerilmelerim var buyumesinden dolayi. Bol bol yag suruyorum. Siz ne kullaniyosunuz krem yag olarak?
Nursah07 Turkerg ben ilk zamanlardan beri yağlıyorum palmer’s strech krem var bi kutu bitirdim, 2 kutu da bioil sipariş ettim kullanıyorum inşallah çatlamayız🙈😄 lieracta aldım hatta ama daha başlamadım ona
Nursah07 22 oluyoruz bizde yarın😄 18 den beri hissediyorum az az hareketlerini göbeğim çok çıkmadı ama😄
Nihall23 Mvlildz benimde yok ama çok korkuyorum büyüdükçe catliycam diye bisey kullaniyomusunuz çatlak için 🙂
Meryempalabyk 20 +3 te hissettim göbegimde birz cıktı burdayım diyor gibi kasıklarım agırıyor birz sanırım büyüdüğü icin iyice geriliyor gibi
Gokcefeyza 67380ipek yok doktorumun ultrasonu ileri düzeyde renkli baktı herşey yolunda gerek yok deyince bende kafamı kurcalamak istemedim
ecembugra53 Nihall23 yani bebeğin ağırlığı falan da var KUZum 😊 ona bakılırsa o kadarcık bende oynadım canım 😂😂 3 kilocuk beni gören sadece karnın var diyor anneme cekmişim ki cok şükür Annem de böyleymiş 😊❤️