Kızlar biz Ankarada yaşıyoruz Ama Eşim Polis ve 3 Aydır Suriyede görevde o yüzden ben İstanbulda ailemin yanındayım hamileliğimide burda öğrendim ve özel bir hastanede kontrollerimi yaptırdım. Ankarada kayıtşı olduğum sağlık ocağı aradı ve kaydımı oluşturdu gebelik takibi için ve hamilelikte 2 Doz tetenoz aşısı vuruluyormuş onu söyledi ankaraya dönünce gelin mutlaka diye. 16. Haftamdayım ve sanırım 20. Haftada vuruluyormuş ben 24. Haftamda Ankaraya dönücem eşim o zaman dönüyor Kaçıncı haftaya kadar vurdurulabiliyor ilk tetenoz aşısı bilgisi olan var mı?