Kızlar aranızda ailesinde yada yakınında erken ergenlik ile karsılaşan vsr mı? Ben cok yakın Bi akrabamdan duydum ve cok üzüldüm igneye baslamıslar yumurtanın büyümesini engellemek için daha 6 yasında… Bu yaşta adet olması cok yakın… Ne kötü bir zamandayız ne yapsak ne yedirsek cocuklarımıza bilemiyoruz herşeyde Bi katkı maddesi var ne yazıkki.. bizim cocuklugumuz ne güzeldi! Erken ergenlik yasayanlar varmı yada bildigin iz kişiler neler yasadınız tedavileriniz olumlu sonuc verdimi? Cevaplarınızı bekliyorum kızlar.. Cok üzgünüm 😟🤲