SerapUGR BelksKuzu ben tam 2ay çektim ilaç içmicem diye inatlaştım neler neler denedim içmediğim kür yemediğim meyve kalmamıştı ama bi türlü atlatamamıştım. Bende sinzt ve alerjik astım var oyüzdende atlatamadım belki. Ama en son çare olarak doktorun verdiği antibiyotiği içtim. 2günde düzeldim. İnşallah sizinki hemen geçer 🙏😇
Meltem Canım ben oldum ama gecırdım cok şükür.Doktorum bana bir bardak suyun içine bır tatlı kasıgı nane yarım tatlı kaşığı kekik ve yarım limonu sık dedı.5 dakıka demlensın ondan sonra süz iç dedı.Ve gercekten işe yaradı cabuk toparladım☺