Merhaba anneler, bu sefer hamilelikle ilgili değil çocuğu olan annelerden yardım ve önerilerini bekliyorum.. 2,5 yaşında bir kızım var ve 24+3 ikizlere hamileyim hamilelik zor geçiyor erken doğum riskim var diye kayınvalidemde kalıyorum ve kızım düzeni bozulduğu için huyu suyu çok değişti çok üzülüyorum sürekli her istediğini ağlayarak anlatıyo giyinmek istemiyor gece uykusundan bile uyanıp çıkar üstümdekileri diye ağlıyor rahat kıyafetler giydiriyorum olmuyor kedine seçtiriyorum olmuyor ayakkabı terlik bile giymek istemiyor🤦🏻♀️ Böyle bi durumu yaşayıp geçirmiş olan anneler önerilerinizi bekliyorum. Bide çok sabırlıyım asla kızmak veya vurma gibi bişey göstermiyorum ama her gün her giyinişte aynı sorunu yaşıyoruz küçük çaplı bi ağlama değil baya krize giriyor o yüzden çok üzülüyorum😞