Çok şükür kalp atışını duyduk ama doktor küçük dedi yeni yeni başlıyor .son adete göre 7+1 ama ultrasona göre 6 olması normalmi arkadaşlar?? Bide bebek sanırım sağdan görünüyordu ultrason cihazında kesenin icinde . Acaba teoriye göre nedir cinsiyyet..hiç fark etmez sağlıklı olsunda Allahımın izniyle sağ saglim gelsin 🤲😇