Irmakkk21 Kızlar bugün kontrole gittim bebeğimin kafa ölçüleri hep iki hafta önde gidiyordu 24lerde şeker yüklemesi yapmıştım 30. Haftadayim cuma yine gel şeker yüklemesi yapalım dedi moralim bozuldu bebeğin kilosu da 2 kilo çıktı
Bktbll Irmakkk21 benimde aynı gidiyordu canım suanda da kafa ölçümü önde sata göre 2 hafta önden gitmesini normal karsılıyorlar bende şeker yüklemesi yaptırdım 50 lik yüksek cıktı çok az diyet verdiler diyetle şekerim düzeldi ama bebeğim iri bebekmiş ben baş ölçüsü önden gittiği için fetal emarada girdim ve genetik oldugunu söylediler sende korkma bozma moralini bence
Bktbll Irmakkk21 3 kilo olmuş canım ve sata göre önden gidiyor ben suan 35 haftalık oldum genetik olabiliyormuş canım benimde çok moralim bozulmuştu kafama takmamaya çalışıyorum bende napim dua ediyorum
Irmakkk21 Bktbll ya zaten erken doğum riskim var nst sancı çıkıyor yatıyorum sürekli bebek aşağıda birde bunu takmama lazım benimde 30+2 2000 kilo dedi bugün 😪 hayırlısı Allaha emanet ne yapalım
Bktbll Irmakkk21 aynen canım öyle allaha emanet yapcak bişey yok bende aşagıda hissediyorum ama benim ntsde sancım cıkmıyor artık ölçümlerde kafamı kurcalamaya başladı bekliyorum bakalım 😔
Irmakkk21 Bktbll olsun gene buna da şükür öyle düşün en azından sancin yok hamileliğinin tadını çıkartmaya çalış bundan sonra ne yapalım