Gupssse Arkadaşlar merhaba .Bugün rahim filmi çektirdim her şey normal dedi rahmin t şeklinde ama önemli bir sorun değil dedi gebe kalınca traşlama yada histeroskipi yaparız dedi .Bu durumu yaşayanlar var mı 2 kaybim var aşılama ya geçmeyi dusunuyoruz
Sevoeco25 Gupssse benim öyle kuzum 1 düşük var 2 aşılama tutmadi 3 aşılamayı olucam tedavi görüyorum çocuk olur ama düşük riski ve erken doğum riskim varmış herşeyin hayırlısı Allah büyüktür tek yumurtayla hamile kalan varsa bizde kalırız inşallah takma kafana
-g3lsh Gupssse ben oldum canım histereskopla girip küçük bir operasyon yaptılar ve şuan 34haftalık hamileyim. Ama benim ne kayıplarımın ne hamile kalmamın sebebi bu değildi. Ben spontan hamile kalıyorum. Ve bu operasyondan sonra da kayıp yaşadım yani bence gebelik yada kayıp durumunu etkileyen bir şey değil t shaped rahim gerçekten de.umudunu kaybetme gerçekten nasip oldumu oluyor inşallah güzel şeyler olsun🙏🏻
Sevoeco25 Gupssse kuzum histereskopi oldum da değişen birşey yok doğustanmiş o yüzden takmıyorum sadece tikaniklik vardi açıldı hsg oldum ben 2 aşılama aklına ne gelirse işte