Ya kızlar 24 haftalık gebeyim dün taburcu oldum erken doğum riskim var baya bebeğimin başı baya aşağıdaymış doktor alttan keseyi gördü ama Allahtan açılmam yok dedi kabız olmamaya çalış dedi yat sürekli dedi 2 gün önce sürekli büyük tuvaletim geliyordu ve peşinden kahverengi akıntı gelmişti dün sabab taburcu oldum ilaçlar ıgneler ise yaramış dedi fakat dün akşamdan beri karin ağrım oluyor ve bugün sabaha kadar 6 kere tuvalete çıktım hala da geliyor doktor mesajlarıma çok geç cevap veriyor korkuyorum kızlar sürekli büyük tuvalete cikmak bebeğin yine baskı yaptığı anlamına mi geliyo 😔