Mizgin2020 Merhaba kızlar ben dün hastaneye gittim ve yumurtam gelişmiş doktor çatlatma iğnesi verdi cumartesi öğlen 11 de vurulcam ve ilişki tarihlerini verdi benim merak ettiğim bişey var ilk catlatma ignesiyle hemen hamile kalan var mı acaba
aslihancvk Mizgin2020 canım bende çatlatma iğnesi kullandım o ay hamile kalmadım sonraki ay hamile kaldım 3.ayda bebeğimi kaybettim kan pıhtılaşması olduğu için şimdi yine hamileyim Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah hayırlısıyla 🤲
Laila26 Mizgin2020 eger esinde faiz yuksekse kalirsin canim. Ben ilk ay kalmadim faiz asagi oldugu icin esimde. Ama sonra iynesiz doktorsuz falan hamile kaldim kendi kendime. Tabi ceviz suyuda iciyordum
Mesevda Mizgin2020 canımm bn çatlatma ignesi ile hamile kaldım içini rahat tut stres yapma olur allhın izni ile
Zdgnsym93 Mizgin2020 ben varim canım. Simdi 4+4 olduk cok sukur yarın ilk randevumuz var. Allahım sağlıkla ve hayırlısı ile sana,tüm isteyenlere nasip etsin inşallah 💜