Kizlar dün aksamdan beri belimde cok agri var, ve karnimda ayni adet oldugumda olan sanci mi desem agri desem ondan. Boyle bacaklarima dogru iniyo sizisi. Yalanci sanci dedikleri bu mudur nedir? 30+3’deyim suan. Doktor 2 hafta önden gittigini soyluyodu bebegin, sizce 40 haftayi bulur mu bu sekilde yoksa daha mi erken olur?