Hanımlar fikir sahibi olan varsa yazsın. Benim adet tarihim 2 ekim, doktorlar bana 9 temmuzu verdi.ama geç döllenmem vardı acaba geç dollenmeye göre mi verdiler o tarihi. Bugün ayın 10u ve hiç ağrım yok ağrın olmassa bugün gel demişti gitmeliyim.yoksa biraz daha beklemem mi lazım.