Misshenriett_e 37 olduk 2780 cikti kilosu cok kilolu degil ama ne yediysem bu kadar oldu yapisal heralde🙏🏻
Yaman Misshenriett_e bnde 36+4 te 2500 kiloydu 37 oldum sali günü kontrolum var 38+5 39 arasi alicaz dedi sali gunu gun vericek
Mryslny Misshenriett_e sağlıcakla inşallah Bzde tam 36 olduk oğluşumla.. Bize de 28 temmuz günü verdi doktoru muz🙏💙
Yazgul Benimde 37 haftada 2.600 demişti dün 38 olduk gittim kontrole 2.750 olmuş bizimde 24 temmuz gibi görünüyor ve normal dogum benimde zayıf kalmış ama ben yememe dikkat etmedim ne yazikki sıcaklardan iştah sıfır
Yazgul Misshenriett_e evet çok şükür sağlığı herşeyi yerinde rabbim hayırlısıyla kucagimiza almaýi nasip etsin
Canan-oksuz1 Benimde tarihim 23 Temmuz 35.haftada 2800 gramdı haftaya konrole gidicem son kez bakalim kac olacak 37.haftada🥰