Sanliozge Kizlar bana yardimci olurmusunuz 22 gunluk tup bebek gebesiyim 2 gun once sonucum 71.2 iken bugun kan testinde sonucum 73.2 cikti neler oluyor bi bilgisi olan varmi bu durumu yasayan varmi bana yardimci olun lutfen
bebegim_28 Sanliozge yanlış bilgi vermek istemem ama bildiğim kadarıyla 2 güne bir 2 katı artması lazım 2 gün sonra tekrar yineleyn testi bence
Zeynepahmett Sanliozge canım tüp bebek ile ilgili bilgim yok ama normal gebelik gibiyse 2 günde yaklaşık 2 katı artmalı. Bazen dağa az olabiliyor ya da düşebiliyor sen yine 2 gün sonra test yap inşallah artar canim
Ftmnrr Sanliozge benım ilk gebeliğimdede böyle olmuştu kimyasal gebelikle sonuclandı canım saglıklı bir bebek olmadıgı için tutunamadıgını vucudun onu reddettigini söylemişti doktor
Homeless20 Sanliozge bende tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım arkadaşların dediği gbi aynı normal gebelikte ki gibi iki günde ikiye katlaması lazım canım.. doktorun birşey demiyor mu ? Bence günlere göre değerin baya düşük ama umarım allah gönlüne göre verir olumlu sonuçlanır
Sanliozge Homeless20 doktorum henuz donus yapmadi malesef ne oldguna bende anlamiyorum 2 gun once kasiklarimda agri hissettim nefes aldgimbile biseyler batiyormus gibi oldu
Homeless20 Sanliozge kasıkta ağrı falan bunlar normal şeyler. Aldığımız ilaçlar gördüğümüz işlemler kolay değil canım. Doktorunla konuşunca bizide haberdar et
Anneolmayahasret Sanliozge kan degerleriniz en bastan beri azalarak ve az yukselmis canm bende tup bebkle gebeydim degerinin daha yuksek olmasi gerkiyodu.. Doktorun kesin bilgi verir
Sanliozge Anneolmayahasret aradim 1 sonra doktorla gorusturecekler insallah tutunur dua etmekten baska carem yok 🤲🏻