Arkadaşlar doktordayım hatta duan nst deyim . Doktor bana dedi ki 1 cm açıklığın var 38 haftalık erkek bebek ilk Doğum olacak inshallah .. yatışını yapalım dedi istersen , evin yakın mi dedi evet dedim.. asıl problem grip olmamdı bisey yapamayız dedi , grip icin .. asıl sorum 48 saat içinde Doğum gerçekleşir mi hiç anlamıyorum tip dilinden