Kizlar merhaba. Benim 5. Haftamdan bu yana akintim ve vajinal kasintim var. İlk gittigim doktor kasintin varda mantar olabilir vajinandan parca alicaz bakcaklar dedi. Daha 8 haftalik hamileydim cok korktum ve o doktoru degistirdim (tabi baska sikintilarimda vardi) simdiki doktoruma da soylemekten korkuyorum ayni seyi yapar diye. Ama 15+2dyim hala ilk gunku kadar kasintim oluyor. Sizde de oldumu? Veya nasil gecti onerisi olan varmi acaba ?