mina_mom tabiki hayır olmaz canım vicudunda eksik vitamin yoksa niye yapay vitamin kullanasın eskileri görmüyormusun eski insanlar vitaminlerlemi dünyaya geldi canım benim onlar maşallah sapa saglam bende vitamin veya magnezyum hiç bir sey kullanmıyorum sadece dogal besleniyorum süt yogur, yumurta ,peynir ,kuru yemiş lerimi bol tükeyiyorum ayrıca meyvemi.de bol tüketiyorum benim doktorum bana verdi vitaminlar ama ben içmedim duruyolar zaten gereksiz kilo aldırıyor gibime geliyor bana kendi fikrimce herseyimizde normal bebişim ve ben de çok saglıklıyız şükür doktorum kilo alamı falan çok güzel demişti bence kendini kuruntu yapam yediklerin zaten ona vitamin olatak giderdir canım 😊