YavuzCagan canım öncelikle hayırlı olsun rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin 🤲🏼
sağlık ocağında ilk kan tahlili ve idrar tahlili almışlardı benden herşey normal çıktığı için doktorum ilaç vermedi sağlık ocaklarından genelde ücretsiz decavit vitamin veriyolar
- haftanda çağırıyolar tetonaz aşısı ilk doz için ikinci dozunuda 1 ay sonra yaptırıyosun
doktor yine kan testi ve idrar testi istediğinde sağlık ocağından yaptırabilirsin
şeker yüklemesi yaptırmak istemiyorsan açlık tokluk şekerine bakılıyor sağlık ocağında