Nurikraa Doğuma 3 haftam var planlı sezeryan olucak inşallah…35 haftalık anneler sizin bebişlee kaç kilo
sule-0606 Nurikraa 35+0 da gttk 2800 47 cm 👶🏻 37 de gıdıcez tekrar anestezıyle gorusup gun alalım dedı doktorum 🙈😍
ikincikezanne- Nurikraa biz 31+2 olduk dün gittim 2kilo 20 gram dedi bende önümuzdeki ay sezeryan olucam bakalim ozamana kaç kilo olur 😊 2.sezeryanım olucak spinal istiyorum bunuda 😊
Degisken Nurikraa sizinkinin maşallahı var. Ben 38 ken 3 kiloydu. Zaten 3 kilo doğmasını istiyorum. Bir an önce doğum başlasa keşke :))