mukaddes3110 Prensesss son 40 günümüz bekliyorum heyecanla 😙 teşekkürler sende saglicakla büyüt bebeşini 😙
Gozdekaraoglu mukaddes3110 sleepy almada ne alırsan al 😊 molfix benimde favorim primada değiştirmek zorunda kalınca pişik olabiliyor diye duymuştum . Bendede molfix ✋😊
Beyza12344 HappyMotherbaby ben de prima aldım 112 tanesi 40 liraydı 😃😃 4 yiğenim prima ile büyüdü insallah pişman olmayız
mlssrn Beyaz tenli sarışın hassas tenli bir bebeğim var 30 günlük şuan prima almıştık onu kullanıyorum hiç sıkıntı yaşamadım tavsiye ederim👍🏻