Bn doğum yaptım adladaşlar 2 cm sadece açılmam vardı sancım yoktu . Suni sancı verildi . 15 saat suni sancıyı çektim . Yerlerde süründüm .İlk gebelik biraz zor oluyormuş . Tüm hastaneyi inlettim . Allaha şükür bebeğim doğdu . Zor bir doğumdu bnm için . Rabbim sizlerinkini kolaylaştırsın