Merhaba kızlar 31+5 haftalık hamileyim . Özel bölgenin ordaki bacak başlangıcının eklem yerinde ağrı ve kramplar hissediyorum ve bu durum 2 haftadır beni çok rahatsız ediyor . Artık yürürken falan o eklem yerimdeki ağrıdan acıdan kramptan dolayı yürürken zorluk çekiyorum ve topalliyorum . Böyle bişey yaşayan var mı veya etrafında yaşamış birileri olupta bilgisi olan 😑