Zeynepahmett Semragokbudak canım birçok sebebi var. Kadınla ilgili rahim ile ilgili pıhtılaşma ile ilgili ya da bebeğin sağlıksız olmasıyla ilgili bir sürü sebep var. Bazen doktorlar da sebep bulamıyor
Deletedmom281 Semragokbudak ✅Canım bunun milyon tane nedeni var. Bazılarının nedeni dahi bulunamıyor. Genetik, rahimsel, diyabet, lupus, tiroid, antikor, pıhtılaşma, protein eksiklikleri, hormon bozuklukları ve daha milyon tane nedenden olabilir.
bebegim_28 Semragokbudak elbette bir çok sebebi olur benim pıhtılaşmam var iğne kullanıyorum 2 düşük yaptım daha önce 1. Düşükte (kalbi durmuştu aldılar) hiç unutmam doktor odasına aldı bizi ve çok güzel konuştu ilk bebeğimizdi acaba biz mi bişi yanlış yaptık dedik doktor da bizim bile elimizde olan bişey değil Hee elimde olsa müdahale eder miyim etmem bebek sağlıklı bebek olsa bi şekilde ilerledi sağlıksız bir bebek kendini imha eder bence şükredin dedi bende dedim ki rabbimden sağlıklı hayırlı olanını istemiştim demekki sağlıklı olmadığı için aldı. İkincisi kanama ile gitti sonradan test yaptık pıhtılaşma çıktı yani bebek de anomali var mıydı bilmiyorum 😊
Semragokbudak bebegim_28 basiniz saolsun benim ilk gebeligim inslh sag salim kucagma alirim sizde ole tabiki allahim herseyin hyirlisini versin buna da sukur diyelim 🙏🙏❤❤
bebegim_28 Semragokbudak inşallah canım rabbim herkese sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah