Canlar biz 36+3 olduk bebişim 2400 olmuş iki hafta karın çevresi geriden geliyor. Böyle olduğundan Doktorum 40ı beklemeyi önermiyor her an riskli 37.haftdan sonra duruma göre Doğum planlicaz çünkü haftada anca 100 gram alıyor 😢 biraz üzüldüm ama yine de sağlıklı doğsun diyorum.. önce suni ile deneriz diyor duruma göre sezeryan da olabilirim karar bizim. Ama ne yapayım ne düşüneyim bilemedim.. var mı düşük kiloda Doğum yapanlar varsa bile hangi şekilde Doğum oldu ? Ve kaçıncı haftada ?