Zynpalmina daha bu sabah bir magazin sayfasinda cok alakasiz bir konuda bir bayanin bebegini kaybetmesine dair bir yoruma denk geldimm.. Ve haliyle sabah sabah gorunce etkilendim.. Ysni gebeligimin basindan beri bu tarz haberlerden olumsuz yorumlardan uzak durmaya calisiyorum cunku yapim geregi etkileniyorum.. Ayni sizde oldugu gibi oturdumm bi guzel agladim ben niye baskalarinin haberlerini gorup kendime gereksiz yere stres yapip bebegimi uzuyorum diye.. Ay gercekten bu duygusallik hali fenaymis.. Olaylari icsellestirip , kendimize dertler edinmemek icin varsa bir oneriniz ben de talibimmmm