Nihaldemir kizlar yine ben 😁 bi kaç gundur cok soru soruyorum sizlere ama kafama cok takiliyor..Kartal veya Pendikte eşleride doguma alan bir hastane var mi bildiginiz onerebileceginiz
Deletedmom281 Nihaldemir ❎Covid nedeniyle çok zor artık canım. Fotoğrafçı bile almıyorlar artık .Refakatçi bile 1 kişi alıyorlar. Alacaklarını sanmıyorum
Arzutlc Sancaktepe bölge hastanesi normal doğumda alıyor ama pendik bölge hastanesi nasıl bilmiyorum 🤷🏻♀️
Nihaldemir Deletedmom281 ya maalsef canim bi kac yere sordum..Belki nadir bir yer vardir bizim bilmedigimiz diye şansimi deneyim dedim 😔
Arzutlc Nihaldemir eğer sancaktepeye gelmeyi düşünürden pınar çakmak ben onunla doğum yaptım tam bir normal doğummtaraftarı doğumada geliyor gece falan 10tane doğumum olsun hepsindede ona giderim :)
spaceship Covid sebebiyle alacaklarını sanmıyorum. Yakınım yeni doğum yaptı sadece bir kişiyi aldılar yanına, bebeğin babası bile aşağıda bekledi, akşam aldılar yanlarına… 🤷🏻♀️