Busrakurucu 7+2 de kontrole gittiğim zaman kalbinin durduğunu öğrendim ve aynı gün kürtaj oldum.. Sonrasında çok bi kanamam ya da ağrım olmadı 2 ay korun demişti doktorum tedbir amaçlı korunduk daha sonraki aylarda hamile kaldım kürtajdan sonra hamile kalamazsın diyen çok insan oldu çok üzüldüm bir daha çocugum olmayacak sandım ama hiçte öyle olmuyormuş kötü sözlere tıka kulağını ve psikolojin, rahmin hazır olduğunda tekrar dene