beyazkalp anestezi şekline biraz doktorlar karar veriyor. Ama uygunsa spinal olması bebeğiniz için de sizin için de en iyisi. Genel de narkoz hemen bebeğe geçiyor spinalde bebeğe ulaşmadan oradan çıkmış oluyor. Bu yüzden doktorlar spinale daha çok önem veriyorlar. Hem genelde uyanma kusma gibi durumlar da olabiliyor. En önemlisi de o an bebeği görmek için bile spinal olmalı. 2. Sezeryan da korkutmak istemem ama benim deneyimledigim kadarıyla daha zor. İlkinde hiç yatmamış hiç agrı kesiciye ihtiyaç duymamıştım. Çok kolaydı. Ama 2. De agrı kesici diye bağırıyordum. Yapılınca rahatlıyordum. Evde de 1 hafta agrı kesicilere devam etmiştim. Agrı kesiciyi alınca büyük oranda agrı azalıyordu. Hatta doğumdan çıktıgımda doktoruma hemşirelere bak içimde birşey unutmuş olmayın çok agrım var normal mi demiştim. Herkes de çok normal 2. Sezeryan aynı yerden kesildiği için daha zor ve geç iyileşiyor dediler. Dedikleri gibi de oldu. Ama tabi öyle aman aman bişey değil. Ben ilkiyle kıyaslayınca daha zordu. Şimdi 3. Ye hamileyim. 3. Sezeryan olacak. Araları da çok yakın. Sanırım 2.nin agrısını mumla arayacağım 🙈