Melekanne98 Ya dun gece Tam uyuyacaktim sag taraftan karnima bir agri girdi. 5 saniye sonra gecti ama sabah uyandim hala hafif hafif ayni yere kasılmalar girip cikiyor. Bebegime bir sey olmamistir demi. Kontrolede daha yeni gittik. Doktor 3 hafta sonra gel dedi.
Duru999 Melekanne98 Salam banada aynisi oluyor. 🥺 acaba neden. Bende yeni geldim dr dan saglikliydi ama bu kasilmalar neden anlamadim
koseoglu-elif33 Aynen bndede bir haftadır var o ağrı sanki adet olacakmışsın gibi ne olduğunuözemedm kasılmamı sancımı anlamadm
Melekanne98 koseoglu-elif33 canim seninkisi baska. Yani o agri bende gunde 1-2 defa oluyor doktora soylemistim cok normal gebelikte ilk 3-4 ay olur demisti. Hic sıkma canını ama kontrollerini aksatma
Alisa_ Ben de dun banyodayken cok kotu bi agri girdi karnima, en cokta sag tarafima😩, adetin ilk gununde yasadigim agriyla ayniydi(
Melekanne98 Alisa_ normal canim cok normal. Oyle agrilar olurmuș doktorum bana demisti yinede sor istersen doktoruna. Benimkisi baska bir agri
koseoglu-elif33 Melekanne98 bn 31+4 haftalığım bana normal gelmiyor böyle sürekli ve ara ara olmasıı🙄