Kubra80 16.haftada serklaj oldum şuan 22+3 olduk 😊 sezaryen olacağız inşallah ama henüz haftamızı kararlaştırmadık 🎈
Medihammm4220- merhabalar 🍀 doktorunuz 37. Haftada sezaryan olacağınızı önceden söylemiş miydi acaba yoksa yakın zamanda belli şeylere bakıp mı tarihi verdi. Benim çevremde 2 tane serklajlı vardı ve ikisi de 36da sezaryene alındı neye göre alındığını bilmiyorum merak ettim😊😊